Propellerads
Propellerads

(VIDEO n PICTURE) 16 Butterfly Telah Di Penggal....


Berita dari China telah diharamkan **** **** A telefon berdering di balai polis dimaklumkan bahawa akhir garisan. Seorang lelaki maut dalam tergesa-gesa untuk menangkap penjenayah di hotel ini secepat mungkin. penjahat ini dinamakan "Encik Yang" Apabila hotel. Polis perlu kejutan Apabila bilangan badan-badan yang telah membunuh lebih daripada 16 mayat, dan semua wanita. Laporan itu adalah panggilan kepada pelayan hotel.



Apabila polis tiba untuk menyiasat pejabat Encik Yang. Mendapati bahawa terdapat banyak mainan seks. Dan juga si mati. Jumlah nilai anggaran 1,500 USD oleh Encik Yang mula membuat setiap pengsan gadis. Ia kemudian akan digantung di hotel sebelum memenggal kepala mereka. Dan gambar-gambar dari telefon untuk mengekalkan sebagai cenderahati. 

Akhirnya, polis menemui mayat 16 wanita dan dua lelaki yang tidak mati tetapi berada dalam keadaan koma. Walaupun mendapati Membelenggu dua wanita yang digantung di udara. Dengan nafas yang lembut Dia tidak mati dan menyediakan dipancung. Nasib baik, polis datang untuk menangkap rangkaian Encik Yang.


Sesetengah mayat ditemui di kebun belakang, bilik mandi di kedai kopi di hotel. Setiap badan ditemui dan seram yang mungkin. Penemuan ini disebabkan. Salah satu pekerja Encik Yang Selepas menerima gaji yang sudah. Apabila pulang ke rumah, saya mendapati diri saya kembali pada kad ID, Encik Yang. Beliau kembali ke hotel Tetapi kembali ke hotel untuk mencari kesalahan.

"Kenapa hotel ini, ia sunyi tanpa orang" apabila mereka pergi ke taman belakang. Ia telah mendapati bahawa pintu telah dikunci. Pendakian dari tempat duduk tingkap. Dalam usaha untuk mendaki ke unlocked. Tetapi anda perlu untuk kejutan apabila badan itu ditemui tanpa kepala telah tergantung digantung. Panggil polis bergegas ke hotel.

Apabila polis bergegas ke bakul sebagai guru Encik Yang dibuat. Encik Yang telah membuat pengakuan, tetapi baik. Oleh seram pembunuhan itu berpunca daripada Encik Yang tidak mempunyai wang untuk membayar upah kepada gadis-gadis muda, semua 18 orang selepas Encik Yang telah dibayar kepada pekerja yang berkhidmat empat orang itu (seorang adalah lelaki itu. menelefon polis), dan 18 wanita yang telah berkumpul untuk Mr yang. Untuk menuntut gaji yang Encik Yang juga belum selesai. dengan tekanan Encik Yang telah dipenjarakan semua gadis-gadis muda.



Berita dari China diharamkan. leher kanak-kanak itu, membunuh 16 orang - clipsod.com http://www.clipsod.com/2016/06/16.html#ixzz4acHgsQXl.
Lamtienmobile


0 Response to "(VIDEO n PICTURE) 16 Butterfly Telah Di Penggal...."

Post a Comment