Propellerads
Propellerads

(VIDEO n PICTURE) IBU Meninggal Selepas Kelahiran Baby, Kini Hidup Semula......tersentuh lak hati ini



Miracles adalah nyata! bayi meninggal dunia selepas kelahiran Doktor mengambil bayi itu kepada ibunya tiba-tiba berhampiran dengan keajaiban atas. Doctor untuk berdiri dengan Ng tidak boleh percaya mata saya.


Keajaiban berlaku apabila cerita ini "Anda berhenti bernafas ketika lahir," Doktor tidak dapat memegang hidup ibunya diselamatkan. Kerana hati yang lemah Tetapi Safe sedikit Kemudian doktor itu memegang bayi itu kepada ibunya, yang hampir mati. Ajaib, bagaimanapun, terdapat sebenar Tetapi doktor memberi sentuhan akhir antara ibu dan anak. Membawa sedikit lebih dekat.

Bayi itu melakukan sesuatu yang tidak dijangka adalah di luar bidang untuk memeluk wajah ibunya. Dan menjerit dengan kuat Kerana saya diberitahu bahawa "Ibu, jangan membuang bola ke. Jangan sekali-kali meninggalkan anak-anak bersendirian di dunia ini. Tiada ibu akan melakukan Kanak-kanak memerlukan kasih sayang dan kemesraan ibu. "

Tetapi apa yang benar-benar luar biasa. Apabila ibu kembali, kenaikan mati lagi, kerana laungan bayi. penaung diminta kembali. Mencipta kegembiraan dan air mata orang di seluruh dunia untuk melihat ini sangat banyak.




Mengenai kejadian itu Air mata, yang boleh menjadi mana-mana saiz. Cuba bayangkan kasih ibu dan kanak-kanak juga.

menonton klip

Sumber: Facebook Kebenaran Inside Of You.




0 Response to "(VIDEO n PICTURE) IBU Meninggal Selepas Kelahiran Baby, Kini Hidup Semula......tersentuh lak hati ini"

Post a Comment