Propellerads
Propellerads

6 Sebab Lelaki Lebih Sukakan Wanita Jamban Besar atau Lebar - Sumber Manusia



Tidak terlalu gemuk dan tidak terlalu kurus. Itu antara ciri utama bentuk badan wanita yang paling digemari oleh lelaki.
Namun, tidak semua lelaki mempunyai citarasa yang sama. Ada je lelaki di luar sana yang sukakan wanita berbadan besar dan yang terlalu kurus keding.
Tapi, sebenarnya ada sebab kenapa kebanyakan lelaki lebih sukakan wanita badan berisi!

1. Wanita badan berisi lebih subur & sihat


Kajian membuktikan, wanita  pinggul besar lebih subur dan mudah untuk melahirkan anak. Jadi tidak hairanlah wanita badan berisi sentiasa menjadi idaman lelaki.



2. Dada & punggung lebih besar



Ia sebenarnya bonus bagi wanita yang memiliki dada dan punggung besar kerana kedua bahagian tersebut paling digemari oleh lelaki. Bagi lelaki bentuk badan wanita berisi lebih manarik!



3. Lebih sedap untuk dipeluk



Bagi lelaki, wanita badan beirisi lebih sedap dan mudah untuk dipeluk. Kalau gemuk sangat, susah nak peluk. Kalau kurus sangat rasa tulang je.




4. Kelihatan lebih muda




Badan berisi buatkan wanita nampak lebih muda kerana adanya lemak pada wajah. Jika terlalu kurus, wajah jadi cengkung dan nampak lebih tua dari usia sebenar.





5. Wanita berisi nampak lebih dewasa






Setiap lelaki impikan wanita yang matang dan penampilan menarik. Wanita berisi memiliki dada dan punggung yang besar, tidak nampak seperti gadis remaja walaupun usia masih muda.






6. Pakai apa saja tetap nampak menarik






Disebabkan tubuh badan wanita berisi sangat menarik, apa saja pakaian yang digayakan oleh meraka cukup mengiurkan dimata lelaki.

0 Response to "6 Sebab Lelaki Lebih Sukakan Wanita Jamban Besar atau Lebar - Sumber Manusia"

Post a Comment