Propellerads
Propellerads

(PICTURE) Berhati2 dengan kandungan lampin pakai buang.....


Um .. U bertanya mata pertama mencong saya berkongsi.

Sumbangan daripada semua orang di sini. Sama ada pad kapas atau Baby.

Boonraksa Tawai nama samaran merit. Ada jangkitan yang luka Doktor mengatakan bahawa bakteria kulat. punca Sah ruam di pangkal paha pada mulanya saya membawanya ke doktor, doktor memberitahu saya kehilangan Pam meningkatkan salap lampin dengan preskripsi doktor untuk makan.




Ram cukup ruam melalui dua lagi belum menemui seorang doktor, doktor berkata. Beliau jangkitan luka mesti ditadbir sehingga jangkitan mantap sekarang, luka rawatan di sebuah hospital di Nakhon Si Thammarat bangunan baru menawarkan satu jawatan tiga katil. Untuk rahmat bagi adik perempuan saya. No. 231 m. 4. Tha Rai. Daerah Nakhon Si Thammarat Nakhon Si Thammarat. # 80000 Cawangan Hospital dalam permintaan Nakhon Si Thammarat hukuman ringan cetek sedikit letih (Amritsar Hathairat).


"Mata Aum U" Mari kita orang sejenis untuk membantu saya dan saya kehilangan benang.
Sumber / Amtrak Hathairat. Seven Star One

0 Response to "(PICTURE) Berhati2 dengan kandungan lampin pakai buang....."

Post a Comment