Propellerads
Propellerads

Slide The City Malaysia - Pihak berwajib sila tampir memberi penjelasan








ini ke dinamakan malaysia sebagai negara islam...pesta ini pasti memberi galakkan kepada anak anak muda berpakaian menjolok mata dan berpeluk pelukkan sambil meluncur air, Tambahan Pula Acara Ini Bermula Pada Hari JUMAAT Menjelang Bulan RAMADAN.

Sungguh memalukan bagi kami rakyat malaysia yang beragama islam dengan pihak jabatan agama boleh tutup mata....

Terima kasih buat Angkatan Pembela Rakyat tampil mengetahkan isu ini


TERJAH ~ Ke Lokasi Acara Luncur Air Yang Terbesar Di Malaysia "Slide The City" Kat Indera Mahkota 15. Isu Yg Jd Kemarahan Umat Islam Ini Memang Tidak Wajar Di Adakan Di Kuantan Kerana Sudah Byk Bala Dan Peringatan Yg Allah Turunkn Seperti Kemarau Yg Berpanjangan, Sungai Kering, Jerebu Dan Bermcm2 Lagi. Tambahan Pula Acara Ini Bermula Pada Hari JUMAAT Menjelang Bulan RAMADAN.
Malah Ia Di Buat Atas Laluan Awam Di Kawasan Taman Perumahan (Timbul Masalah Bila Jalan Utama IM2 Ke Jln Sg.Lembing Di Tutup). Mohon Pihak Terbabit Bertanggung Jawab Ke Atas Perkara Ini. Ke Mana Perg Pihak Berkuasa AGAMA ISLAM Di Pahang Agaknya?.

Kenapa Kalian Tidak Beri Nasihat Kpd Penganjur Agar Batalkan Acara Ini?. Tolonglah, Jgn TIDUR. Buka Mata Atas Semua Ini. Apa Nak Di Jawab Depan ALLAH Nanti?. Kenapa Rela Biarkan Acara Mungkar Dan Maksiat Sprti Ini Berlaku Dpn Mata?. Apa Motif?.
Jika Untuk Pelancongan.. Apakah Pengajaran Yg Boleh Di Terima Oleh Orang Ramai?

0 Response to "Slide The City Malaysia - Pihak berwajib sila tampir memberi penjelasan"

Post a Comment